Máte v úmyslu uvést do provozu autopůjčovnu a chcete, aby se o vašich službách dozvědělo co nejvíce lidí? Pak nespoléhejte pouze na mediální a tištěnou reklamu, ale investujte svůj čas, energii a finance i do reklamy na Internetu. Internet se postupně posouvá do popředí nejvytíženějšího informačního portálu a začíná z prvních příček vytlačovat i rozhlas s televizním vysíláním. A není divu, vždyť tu dnes nalezneme takřka veškeré aktivity, které lidstvo na planetě podniká. Být na Internetu je, dalo by se v nadsázce říci, nutnou podmínkou úspěšného podnikání v jakékoli sféře.
O pronájmech vozidel se většina z nás dozvídá prostřednictvím webových vyhledávačů. Jakmile objevíme vhodný zdroj, zajímáme se o vozový park a poskytované služby. Chcete-li i vy nabízet něco v podobném duchu, musíte mít profesionálně zhotovené webové stránky, zajímavé po obsahové i grafické stránce, ale to není vše. Budete potřebovat ještě dvě věci:
SEO – tato tři kouzelná písmenka označují jev, který souvisí s komunikací vašeho webu s internetovými vyhledávači. SEO se stará o to, aby při zadávání klíčových slov v adresních řádcích vyhledávač během několika sekund vyhodnotil všechny relevantní weby a podsunul je do výsledků v popředí. Kdo nemá SEO, jak se říká, v malíčku, bude končit při vyhledávání někde daleko vzadu, a to značně sníží pravděpodobnost, že si vás někdo vůbec povšimne.
PPC reklamu – v současné době je jednou z možností, jak se zviditelnit, tzv. PPC (pay – per – click) reklama. Velkou účinnost má zejména na sociálních sítích, například na TikToku https://www.seoconsult.cz/ppc-reklama-pro-tiktok anebo na další síti s názvem Pinterest https://www.seoconsult.cz/reklama-na-pinterestu. Sociální sítě se dnes staly významným zdrojem návštěvnosti potenciálních klientů, kteří by tu mohli objevit i vaši autopůjčovnu a využít vašich nabízených služeb.